3 powody, dla których plastikowe wizytówki będą niebanalnym sposobem na promocję Twojej firmy

W świecie biznesu, nawet w obecnej erze urządzeń mobilnych i powszechnie dostępnego Internetu, firmowa wizytówka to przedmiot absolutnie niezbędny. Oprócz przekazywania informacji o możliwych drogach kontaktu z Twoją firmą, ma ogromny potencjał reklamowy. Czy zastanawiałeś się, co by było, gdybyś zamienił łatwo niszczący się słabej jakości kartonik na coś dużo trwalszego i ekskluzywnego?

karty plastikowe pcv online

1. PCV – materiał, który przetrwa całe lata

Elegancki, gruby, a także dobrej jakości papier powleczony ochronną folią do niedawna był wyznacznikiem prestiżu w świecie tradycyjnej reklamy. Technologia druku idzie jednak do przodu i to, co niegdyś wydawało się niemożliwe lub kompletnie nieopłacalne, dziś przy pomocy specjalistów jest na wyciągnięcie ręki. Wizytówki plastikowe można zamówić online, bez wychodzenia z domu, odbierając w progu z rąk kuriera. Warto też zwrócić uwagę na przezroczyste wizytówki.

Nie da się ukryć, że tego typu karty biznesowe nie są powszechne, dlatego ich oryginalność i zaskakującą formę warto wykorzystać do celów promocyjnych. Tak rzadko używane tworzywo w kontekście prezentowania danych kontaktowych, zwraca natychmiastową uwagę, silnie oddziałując zarówno na zmysł wzroku, jak i dotyku. Tego typu plastikowe karty-wizytówki mocno wyróżniające się na tle konkurencyjnych – często wątłych karteczek, pozwalają się zapamiętać. W przeciwieństwie do nich, nie lądują w pierwszym napotkanym koszu, nie zginają się w portfelu, nie zarysowują się. Są odporne na wilgoć, przeżyją nawet zalanie kawą – wystarczy je po prostu wytrzeć. Nie straszne są im tłuste palce ani mocne światło słoneczne, pod którego wpływem, kartonowe odpowiedniki szybko bledną. A być może najważniejsze jest to, że…

2. ...wizytówki w formie kart plastikowych to czyste płótno dla Twojej wyobraźni!

I to dosłownie. Tradycyjne karty biznesowe można oczywiście zadrukować w kolorach tęczy, zaopatrzyć w matowe lub błyszczące elementy, jednak struktura materiału, jakim jest papier, ma swoje ograniczenia. Tylko wizytówki wykonane z PCV mogą być przezroczyste. Taka opcja daje ogrom dodatkowych możliwości i sposobność kreatywnego wykorzystania dostępnej powierzchni w celach reklamowych. Zaskakujące tworzywo połączone z nieszablonowym pomysłem to przepis na sukces.

Plastik imitujący szkło występuje w dwóch formach: całkowicie przezroczystej oraz oszronionej. Można na nim umieścić grafikę lub napisy w dowolnym miejscu i kolorze. Jeżeli jednak cenisz klasykę, postaw na tradycyjny, biały surowiec. Niezależnie od  tego, jakiego wyboru dokonasz, ten trwały, twardy, gładki materiał będzie namacalnym dowodem świadczącym o prestiżu Twojej firmy.

Elegancja oraz dbałość o najdrobniejsze detale z pewnością nie umkną uwadze klientów. Pięknie wykonane, oryginalne, zamówione online wizytówki wyprodukowane jako karty plastikowe są pokazywane współpracownikom, rodzinie i znajomym również jako ciekawostka, co skutkuje szerokim zasięgiem niezwykle skutecznej formy reklamy. Najbardziej intrygujące projekty pokazywane są w sieci i rozprzestrzeniają się w szybkim tempie, docierając do setek, a nawet tysięcy użytkowników. Nazwa przedsiębiorstwa utrwala się w świadomości konsumentów – zaczyna się kojarzyć z wysoką jakością, solidnością, a także nowatorskim podejściem.

3. Inwestycja w jakość bez wygórowanych kosztów

Choć cena nowoczesnych, plastikowych wizytówek jest nieco wyższa od papierowych, nie obawiaj się, że ich zakup zrujnuje budżet Twojej firmy. Tego typu tworzywo nie jest już tak drogie, jak niegdyś, dlatego świetna jakość wykonania idzie w parze z rozsądnymi kosztami. W zależności od preferencji dostępne są cieńsze lub grubsze modele. Dość popularnym rozwiązaniem jest zaadaptowanie wizytówek PCV (również przezroczystych) na funkcjonalne i trwałe karty stałego klienta oraz okazjonalne bony podarunkowe. Twardy plastik nie wyciera się i nie niszczy, dlatego może być wielokrotnie wyciągany z przegródek portfela bez żadnego uszczerbku. Dzięki temu zarówno wizytówka, jak i karta lojalnościowa posłuży przez lata, cały czas poświadczając swoją luksusową formą o wyjątkowości Twojego przedsiębiorstwa.